Wednesday 4 May 2011

Vasko Popa-Očiju tvojih da nije

Alfred Gockel,"Endless Love"

8
Očiju tvojih da nije
Ne bi bilo neba u našem malom stanu.

Smeha tvoga da nema
Zidovi ne bi nikad iz očiju nestajali.

Slavuja tvojih da nije
Vrbe ne bi nikada nežne preko praga prelazile.

Ruku tvojih da nije
Sunce ne bi nikad u našem snu prenoćilo



9
Pahuljica si snežna
Tišinu oko mene
Što raspeva
Grana si mi rascvetana
Osmeh na usnama
Što mi zapali
Oluja si letnja
Krila što mi da
I polomi
Dunja si zrela
U srce sto mi padne
Duboko



10

Ulice tvojih pogleda
Nemaju kraja
Laste iz tvojih zenica
Na jug se sele
Sa jasika u grudima tvojim
Lišće ne opada
Na nebu tvojih reči
Sunce ne zalazi



11
Koraci tvoji sa pločnikom
Razgovaraju
Koraci tvoji pevaju
U mome telu
Bosi koraci tvoji vesele
Stidljivu rosu
I duboke ostavljaju tragove
U snegu moga sna



12
Prisutna si
U žiži moje samoce
Sa dve ruke
Kako bih svet zagrlio
Prisutna si
U prozoru moje suze
U dva oka
Kako bih svet udomio
Prisutna si
U svakoj mojoj pesmi
U jednom snu
Kako bih svet obogatio



13
Sijalicu dobru pališ
U tuzi mojoj smeđoj
Livadu mi prostireš
Na grudima svojim
Golubove okupljaš
U radosti mojoj
Bele
Cigaretu mojih briga
U srcu svome gasiš
U grozdu tamjanike
Na moje usne čekaš

Vasko Popa

No comments:

Post a Comment