Friday 1 June 2012

Š.Bodler - Vampir


Edvard Munch - “Vampire

Ti, što si ko ubod igle
Kroz jadno mi srce prošla,
Što si kao da su stigle
Sve vještice ludo došla.

Da mi duh u negve stežeš
I da stvoriš ležaj sebi,
- Bestidnice, što me vežeš
Da me đavo bolje ne bi,

Ni igrača ne bi kocka,
Nit' se pjanom žeđa gasi,
Nit' crv tako leš svoj bocka,
- Prokleta, prokleta da si!

Molio sam sve bodeže
Moju da slobodu vrate,
Molio sam se otrove
Kukavstvo da moje skrate,

Al' svatko mi je rekao
Pun prezira nekog zloga:
Slobodu od ropstva svoga,

Jer za takve nema mira!
Sam si svoju bol skrivio,
Sam bi opet oživio
I ljubio svog vampira!

1 comment:

  1. Evo jos jedno mjesto od mnogih gdje fali jedan cijeli stih,bez kojeg ni nema smisla kraj pjesme; treba pisati "al svak bi mi rekao pun prezira nekog zloga "nedostojan bi stekao slobodu od ropstva svoga jer za takve nema mira, sam si svoju bol skrivio sam bi opet ozivio i ljubio svog vampira"" ispricavam se na nedostatku interpunkcije, neda mi se tipkati

    ReplyDelete