Monday 14 May 2012

Semjuel Beket (1906 - 1989)

Samuel Beckett,London,1963.
by Dmitri Kasterine


* Sa ljudskim suzama uvek je isto. Čim jedan čovek počne da plače,
negde na svetu drugi prestane. Isto je i sa osmehom.

* Da li mislimo ‘ljubav’ kada kažemo ‘ljubav’?

* Svi smo mi rođeni ludi; neki čak i ostanu takvi.

* Moje greške su moj život.


* Pronaći formu koja odgovara masama, e to je zadatak umetnika.

* Najveći posao čoveka sastoji se u tome da zna šta sve mora da uradi da bi bio čovjek.

* Pesnici su osećanje, a filozofi razum čovečanstva.

* Mi smo na zemlji, i nema leka za to.



* Čini mi se da je svaka reč nepotrebna mrlja na tišini ništavila.

* Lud je samo onaj čija se ludost ne poklapa sa ludošću većine.

* Ako me ti ne voliš – ja neću biti voljen;
ali ako ja tebe ne volim – ja ne znam kako se voli.

* I svako ima svoje razloge, i neprestano se pita s vremena na vreme,
šta ti razlozi vrede,
jesu li to oni pravi razlozi da bi se krenulo baš onamo kuda se krenulo,
radije nego drugde, radije nego nigde.





No comments:

Post a Comment