Friday 25 May 2012

R.Drainac-"Nikada sebi ne oprostih..."

Lepoj Šapčanki iz bogataške porodice,nesrećno udatoj,koju je sreo na proleće 1928.
Drainac
(i sam nesrećno oženjen) posvetio je neke od svojih najlepših Stihova;
govorilo se da ih je svojim prijateljima u kafani,često recitovao:

“…Nikada sebi ne oprostih što se ne otrovah one noći
kada si ti to želela, sva pripijena uz mene, topla i polugola.
Tako bi se večno zadužili makar i u paklu
kao oni Danteovi ljubavnici – Paolo i Frančeska de Rimini.
Možda te interesuje kako živim?
Glavno je da ne pijem i da ne idem noću po kafanama.
Koji put sa Palivičinijem
(Petrom, poznatim vajarom)

odem do ‘Mladog Arapina’ na večeru i to je sve…
Ljubim te, ljubavi moja i patim, patim užasno…”
"Lovers in Paphos" by Miki De Goodaboom

“Daj mi malo nežnosti, malo tvog mirisnog daha!
Ja hoću tvoje grudi, tvoje male ruke,
tvoje jecanje u poljupcu i tvoje toplo telo.
Ja želim da osetim kako ti
drhte dojke, kako goriš i sklapaš oči,
kako se sva upijaš u mene kao
neizlečena rana…”


No comments:

Post a Comment