Thursday 5 May 2011

M.Bećković - Ti si Moja,ipak!

Love Struggle: Painting by John Gwinn

Ti si česta slika moje žalosne ljubavi 
Ti si moja samoća u kojoj smo prisutni oboje 
Ti si moja Sinagoga ograđena žicom 
Ti si moja naročito u ovo doba pogotovu sada 
Ti si moj razgovor koji se u početku odnosio na nešto drugo 
Ti si moj Pablo Pikaso i njegova ljubav prema nepojamnom 
Ti si moja igra koja počinje kamenčićima 
Ti si moja Sahara sa jednim cvetom pa čak i bez njega 
Ti si moja devojka o kojoj ti nisam govorio 
Ti si moj plemić koji je nekada živeo na Kavkazu neki Vsvold 
Ti si mojih nekoliko godina od one noći 
Ti si moja žena – ponoćni voz sa jednim putnikom 
Železara u kamenom dobu – tы моя русская земля 
Jedina žena koju menjam svakog dana 
I pravi smisao toliko hvaljenih sloboda 
Ti si moj heroj koji se postideo i ipak počinio izdajstvo 
Ti si moja ljubav slavnih ljudi 
Ti si moja junačka ljubav kako sam već rekao 
Ti si moja obećanja koja nikada nisu ništa značila 
Ti si moja ljubav iako sam bez nje kao što je poznato 
Ti si moja, ipak 
Tako je bilo oduvek i uzalud sam se bunio i sramotio oboje 
Ti si jedna stvar koju je volela jedna žena 
Ti si jedna žena koliko i svaka druga 
Ti si moja uprkos poznatim istinama 
To su bedni podaci kojima raspolažem 
To su sva dela moje izvitoperene ljubavi 
To sam sve mogao lepše reći ali nema razloga 
Ionako samo nagađam i pretpostavljam 
Ti si moja bolest bolešću izlečena 
Ti si moje dete ti ništa ne razumeš 
I ja doslovno moram reći da te volim

No comments:

Post a Comment